بهترین بردگیم و بازی های رومیزی ایرانی با قیمت
در این مطلب به معرفی بهترین و جدیدترین و پرفروش ترین مارک و برند و مدل و نوع بردگیم و بازی های رومیزی ایرانی با قیمت و لینک خرید و همچنین نقد و بررسی ویژگی های هر یک از آن ها و راهنمای خرید بردگیم و بازی های رومیزی ایرانی و اینکه بردگیم و بازی های رومیزی ایرانی از کجا بخریم و چه مارکی خوبه می پردازیم
مشاهدۀ قیمت بازی های رومیزی ایرانی
پرفروش ترین و بهترین انواع بردگیم و بازی های رومیزی ایرانی
بهترین و پرفروش ترین انواع بردگیم و بازی های رومیزی ایرانی به شرح زیر می باشند
بازی فکری هوپا مدل پایاپای
مشاهدۀ قیمت بازی های رومیزی ایرانی
مشخصات
- ابعاد کالا
- ۱۶۰x۱۶۰x۵۰ میلیمتر
- وزن
- ۳۰۰ گرم
- جنس کارتها
- مقوا
- سبک بازی
- بازی حافظه
- بازی فکری
- بازی کارتی
- خانوادگی
- رده سنی
- بزرگسال
- کودک
- نوجوان
- تعداد بازیکن
- بیش از ۷ نفر
- درجه سختی
- آسان
- مدت زمان بازی
- کمتر از یک ساعت
- تولید شده در
- داخل کشور
- اهداف آموزشی
- – تقویت مهارتهای توجه و تمرکز – مهارت های حسی-حرکتی – مهارتهای ارتباطی، سرعت و حافظه.
- خلاصه روش بازی
- پایاپای یک بازی دورهمی و بسیار جذاب و هیجان انگیز و پر از سر و صدا است. بازیکنان به شکل همزمان و بدون در نظر گرفتن نوبت و سرعتی بازی میکنند. آنها با تعویض کارتهایشان با یکدیگر تلاش میکنند تا تمام کارت های یک کالا را در دست خود جمعآوری نمایند. همچنین باید بعد از اینکه کالای مورد نیاز خود را شناسایی میکنند… بلافاصله آنقدر آن را در این بازار شلوغ صدا بزنند تا بازیکن دیگری راضی به تعویض کارت کالای مورد نظر کند. بازیکنی که سریعتر بتواند یک دست از یک کالا را جمعآوری کند… با زدن زنگ، برنده یک دور از بازی می شود. پایاپای را میتوان در یک حالت پیشرفتهتر و با اضافه کردن دو شخصیت امینالتجار و داروغه، به طور متفاوتی نیز بازی کرد.
- اقلام همراه
- • کارت کالا ۷۲ عدد • کارت ویژه ۲ عدد • زنگ پلاستیکی ۱ عدد • دفترچهی راهنما ۱ عدد
- سایر توضیحات
- – تعداد بازیکن بین ۳ تا ۸ نفر – مدت زمان بازی بین ۲۰ تا ۴۵ دقیقه – مناسب برای ۷ سال به بالا – آموزش بسیار ساده و سریع حتی برای کودکان، به شرطی که فقط اعداد را بدانند. – بدون اینکه به مهارت خاصی نیاز داشته باشید، میتوانید پایاپای را فقط با شلوغبازی برنده شوید. – برای بازی با تعداد نفرات بالا مناسبتر است. – بازی سریع پایان میابد اما چیدمان آسانی دارد و به همین دلیل خیلی زود میتوان بازی را مجددا شروع کرد.
بازی فکری هوپا مدل جالیز
مشاهدۀ قیمت بازی های رومیزی ایرانی
مشخصات
- ابعاد کالا
- ۳۰۰x۳۰۰x۶۷ میلیمتر
- وزن
- ۱۴۰۰ گرم
- جنس کارتها
- مقوا
- سبک بازی
- بازی آموزشی
- بازی تختهای
- بازی فکری
- بازی کارتی
- خانوادگی
- رده سنی
- بزرگسال
- کودک
- نوجوان
- تعداد بازیکن
- سه تا هفت نفر
- درجه سختی
- آسان
- مدت زمان بازی
- کمتر از یک ساعت
- تولید شده در
- داخل کشور
- اهداف آموزشی
- تقویت مهارتهای ارتباطی، ریسک پذیری، تصمیمگیری و پیشبینی.
- خلاصه روش بازی
- بازی جالیز یک بازی رومیزی کارتی در سبک اقتصادی است. که معامله کردن بین بازیکنان یکی از جذابیتهای آن است. در جالیز بازیکنها با مدیریت و گسترش جالیزها و خرید کود و تراکتور تلاش میکنند تا بهترین و گرانترین محصولات را بکارند. و با فروش آنها، کسب و کارشان را حسابی سکه کنند. هر بازیکن در شروع بازی یک قطعه زمین دارد که شامل دو جالیز است و میتواند روی آنها محصولات کشاورزی بکارد و از فروش محصولات، سکه بهدست آورد. هر بازیکن در شروع نوبتش باید کارهای اجباری از جمله: کاشتن محصول، ورود به بازار و استفاده از کارتهای محصولات و اضافه کردن کارتهای محصولات به دست خود را انجام دهد. همچنین بازیکنان میتوانند بدون نوبت و به صورت اختیاری کارهای از قبیل: برداشت محصول و فروش آنها، خرید تجهیزات و خرید محصول، را انجام دهند. نهایتا و در پایان بازی هر بازیکنی که سکههای بیشتری داشته باشد، برنده است. جالیز را می توان در دو حالت عادی و پیشرفته بازی کرد. اگر برای اولین بار بازی می کنید، حالت عادی را انتخاب کنید و بعد از مسلط شدن به قوانین بازی، حالت پیشرفته را بازی کنید.
- اقلام همراه
- • کارت بازی ۱۷۶ عدد • نشان ۳۵ عدد • صفحهی بازیکنها ۷ عدد • جالیز سوم ۷ عدد • دفترچهی راهنما ۱ عدد
- سایر توضیحات
- بازی ۲ تا ۷ نفره- مدت زمان بازی ۴۵ تا ۹۰ دقیقه • مناسب برای جمعهایی که شلوغبازی را دوست دارند. • قوانین پایهی بسیار ساده به اضافه قوانین پیشرفته که کمی بازی را پیچیدهتر میکند. • وجود مکانیزم مذاکره در بازی باعث شده، حتی در زمانی که نوبتتان نیست هم در جریان بازی حضور داشته باشید. • از دسته بازیهایی است که موقعیتهای خندهدار زیادی در آن ایجاد میشود. • امکان همبازی شدن گروههای سنی مختلف با یکدیگر، بدون اینکه ریتم بازی افت یا روند آن تغییر کند. • پایه اقتصاد و فن مذاکره را با این بازی تمرین میکنید.
بازی فکری مانترا مدل مسترجک نیویورک MR JACK IN NEWYORK
مشاهدۀ قیمت بازی های رومیزی ایرانی
مشخصات
- ابعاد کالا
- ۲۲۰x۲۲۰x۵۰ میلیمتر
- وزن
- ۵۰۰ گرم
- جنس مهرهها
- چوب
- تعداد مهرهها
- ۷
- سبک بازی
- بازی فکری
- استراتژیک
- معمایی
- رده سنی
- بزرگسال
- کودک
- نوجوان
- مخاطرات
- خطر بلعیدن
- تعداد بازیکن
- دو
- درجه سختی
- متوسط
- مدت زمان بازی
- کمتر از یک ساعت
- تولید شده در
- داخل کشور
- خلاصه روش بازی
- اصول بازی/ صفحهی بازی، ماکتی است از نقشهی &#۳۴;جزیرهی منهتن&#۳۴; در دوران رشد و توسعهاش. یکی از بازیکنان، به هیأت آقای جک در میآید. در ادامهی این کتابچه، از این بازیکن، با نام جک یاد خواهیم کرد. این بازیکن، تنها کسی است که هویت واقعی جک قاتل را میداند؛ هدف او این است که یا تا انتهای بازی اجازهی فاش شدن هویتاش را به پلیس ندهد یا با استفاده از تاریکی شب، از منهتن بگریزد! بازیکن دوم، نقش بازرس پلیس را ایفا میکند… در ادامهی این کتابچه، از این بازیکن، با نام بازرس یا کارآگاه یاد خواهیم کرد. هدف بازرس، کشف هویت واقعی جک قاتل و بازداشت او، قبل از پایان دور آخر (دور هشتم) بازی است! در هر دور، چهار شخصیت فعال میشوند (دوتا را بازرس فعال میکند و دوتا را آقای جک)؛ سپس مرحلهی پرسش از شاهدان انجام میشود و آقای جک اعلام میکند که آیا در دید است یا خارج از دید! شخصیتهای در دید یا پیدا/ هر شخصیتی که در یک خانهی روشن (یکی از ششضلعیهای مجاور یک چراغ گازی) قرار داشته باشد، در دید است زیرا همهی اهالی منهتن، همهی رهگذران میتوانند او را ببینند! شخصیتهایی که در دو خانهی خیابانی مجاور هم قرار داشته باشند، حتی اگر در نور هم نباشند، باز هم برای یکدیگر، در دید محسوب میشوند زیرا نزدیکیشان باعث میشود که علیرغم تاریکی بتوانند یکدیگر را ببینند! شخصیتهای خارج از دید یا پنهان/ هر شخصیتی که در یک خانهی روشن نباشد و مجاور شخصیتی دیگر نیز نباشد، خارج از دید محسوب میشود -برای این که دو شخصیت، مجاور هم محسوب شوند، هردو باید در خیابان باشند (یعنی در خانهها / ششضلعیهای خیابانی) قرار داشته باشند. شخصیتهای روی کاشیهای پارک همواره خارج از دید هستند حتی اگر شخصیتی (شخصیتهایی) دیگر در مجاورتشان باشد یا خانهای که در آن هستند، روشن باشد! بنابراین در پایان هر دور، با توجه به این که جک خود را در دید اعلام میکند یا خارج از دید، بازرس قادر خواهد بود که با خیال راحت، نام عدهای از مظنونها را از لیست تحقیقات خارج کرده و طنابش را به دور دیگران محکمتر کند! بازی، به مرور، تبدیل به جدالی نفسگیر بین جک و بازرس، برای قرار دادن شخصیتهای مختلف در دید و خارج از دید میشود. بازرس سعی میکند قدم به قدم، تعداد مظنونها را کاهش داده و فرصت فرار را از جک بگیرد، در حالی که جک هر کاری میکند تا مانع از استنتاج درست بازرس شده و با استفاده از کوچکترین اشتباه او، پا به فرار گذاشته و برای همیشه ناپدید شود! آمادهسازی/ توافق و تعیین کنید که کدام بازیکن، جک و کدام بازیکن، بازرس خواهد بود… صفحهی بازی را طوری بین دو بازیکن بگذارید که رویش به بازرس باشد! جک در طرف دیگر صفحه خواهد نشست ! ۱) توکنهای شخصیت، ورودیهای مترو، کاشیهای چراغ گاز، کاشیهای تحقیقات و کشتیهای بخار را طبق تصویر، در صفحه جایگذاری کنید. ۲) کاشی خبرچین را -در حالت پرحرف در جزیرهی آزادی بگذارید. ۳) کارتهای شخصیت مظنون را بر بزنید و بهپشت، در کنار صفحهی بازی بگذارید. ۴) کارتهای شخصیت بیگناه را بر بزنید و بهپشت، در کنار صفحهی بازی بگذارید. ۵) کارت شاهد را -برای دور اول، در حالت در دید در کنار صفحهی بازی بگذارید. ۶) دورشمار را در خانهی دور اول (اولین خانهی ردیف دورشمار) بگذارید. ۷) جک، یک کارت بیگناه برداشته، نگاهی به آن انداخته و آن را بهپشت پیش روی خود میگذارد؛ در این بازی، جک قاتل در قالب این شخصیت خزیدهاست. (این شخصیت، تنها شخصیتی است که کارت بیگناهی ندارد!!) نکته/ در آغاز بازی، بعد از اتمام چیدمان ابتدایی، دو شخصیت خارج از دید و شش شخصیت در دید هستند. دور بازی/ بازی حد اکثر در ۸ دور انجام میشود. ۱) انتخاب و فعالسازی شخصیتها/ در هر دور، چهار شخصیت به بازی گرفته میشوند؛ هر بازیکن، دو شخصیت را به بازی میگیرد. در دورهای فرد (۱، ۳، ۵ و ۷) چهار کارت رویی دک شخصیت را برداشته و بهرو در صفحهی بازی بگذارید (در قسمت مخصوص، سمت راست بالای صفحه). بازرس یکی از شخصیتها را انتخاب کرده و با آن شخصیت بازی میکند (یعنی آن شخصیت را حرکت داده و /یا قابلیت او را در بازی اعمال میکند). کارت شخصیت بازیشده دوباره بهپشت برمیگردد. سپس جک دوتا از سه شخصیت باقیمانده را انتخاب کرده و به همان روش، آنها را به بازی گرفته و کارتهایشان را بهپشت برمیگرداند. در آخر، بازرس با آخرین کارت شخصیت بازی میکند. در دورهای زوج (۲، ۴، ۶ و ۸) چهار کارت شخصیت باقیمانده را رو کرده و روی صفحهی بازی بگذارید. این بار، اول، جک با یکی از شخصیتها بازی میکند، سپس بازرس با دوتا از شخصیتها بازی میکند و در آخر، جک با آخرین کارت شخصیت بازی میکند. در پایان هر دور زوج، باید کارتهای شخصیت را دوباره بر بزنید! نوبتنما با استفاده از نشانههای تصویری، ترتیب بازی بازیکنان (جک / بازرس) را -در هر دور- نشان میدهد و مشخص میکند؛ رنگ زرد، نوبت بازی بازرس را نشان میدهد و رنگ خاکستری، نوبت بازی آقای جک را. ۲) پرسش از شاهدان/ چهار شخصیت به بازی گرفته شدهاند؛ اکنون جک باید اعلام کند که آیا در دید است یا خارج از دید! در دید/ جک در صورتی که دیسک چوبی شخصیتاش در یک خانهی روشن یا در مجاورت شخصیتی دیگر قرار داشته باشد، در دید محسوب میشود (به شرط آن که شخصیت دیگر، در پارک نباشد)! جک، کارت شاهد را در حالت در دید در کنار صفحهی بازی میگذارد. در این وضعیت، تمام شخصیتهای خارج از دید تبرئه میشوند! کارآگاه، دیسکهای چوبی مربوطه را بدون این که جایشان را تغییر بدهد پشت و رو کرده و به حالت بیگناه درمیآورد. کارت شاهد، به همان شکل، تا آخر دور بعد، در کنار صفحهی بازی میماند. خارج از دید/ جک در صورتی که دیسک چوبی شخصیتاش در یک خانهی تاریک باشد و در مجاورت هیچ شخصیت دیگری نیز نباشد، خارج از دید محسوب میشود؛ همچنین در صورتی که در پارک تشریف داشته باشد! جک، کارت شاهد را در حالت خارج از دید در کنار صفحهی بازی میگذارد. در این وضعیت، تمام شخصیتهای در دید تبرئه میشوند! کارآگاه، دیسکهای چوبی مربوطه را بدون این که جایشان را تغییر بدهد پشت و رو کرده و به حالت بیگناه درمیآورد. کارت شاهد، به همان شکل، تا آخر دور بعد، در کنار صفحهی بازی میماند. توجه/ اگر در پایان یک دور، جک خارج از دید باشد و فقط به همین شرط- میتواند برای فرار از منهتن در دور بعد اقدام کند؛ اگر حرکتاش (جابهجاییاش) بتواند منجر به خروجش از منهتن شود، او برندهی بازی خواهد بود! ۳) پایان دور/ وقتی که همهی موارد گفتهشده انجام شدند، دور بازی به آخر میرسد! دورشمار را یک خانه به جلو ببرید! پایان بازی/ بازی میتواند سه پایان مختلف و متفاوت داشته باشد ۱) جک منهتن را ترک کند… جک دیسک چوبی خود را از طریق یک خروجی یا یک بندرگاه که با کاشی تحقیقات مسدود نشده، از منهتن خارج میکند و بازی را میبرد! یادآوری/ این حرکت فقط در دوری امکانپذیر و قابل انجام است که کارت شاهد در حالت در دید باشد. ۲) بازرس، جک را بازداشت کند… بازرس، یکی از شخصیتها (دیسکهای چوبی شخصیت) را به خانهای که جک در آن قرار دارد، برده و او را متهم میکند/ اگر اتهام بهجا بود: بازرس بازی را میبرد! اگر اتهام بیجا بود: جک با سوء استفاده از سردرگمی پلیس، از منهتن گریخته و بازی را میبرد! ۳) جک بازداشت نشود… جک اگر تا پایان دور هشتم بازداشت نشود، بازی را میبرد! شخصیتها و قابلیتها/ ۸ شخصیت مختلف در بازی داریم. هر شخصیت، وقتی که به بازی گرفته میشود، باید حرکت کرده (جابهجا شده) و / یا قابلیتاش در بازی اعمال شود. نشانههای تصویری روی هر کارت شخصیت، به شما یادآوری میکند که قابلیت ویژهی آن شخصیت چیست و کی باید (یا میتواند) اعمال شود. دایرهی نقرهای نشاندهندهی امکان حرکت و جابهجایی شخصیت است. دایرهی طلایی نشاندهندهی قابلیت شخصیت است؛ طرح دور دایره، نشاندهندهی زمان و نحوهی استفاده از قابلیت است/ قابلیت شخصیت باید قبل یا بعد از حرکت (جابهجایی)، اعمال شود. قابلیت شخصیت میتواند بهجای حرکت (جابهجایی)، اعمال شود. توصیه تاکتیکی/ صفحهی بازی آقای جک در نیویورک مدام در حال تغییر است! جک میتواند از طریق خروجی زمینی یا از طریق دو خروجی دریایی متغیر (کشتیهای بخار) فرار کرده و بازی را ببرد. بازرس باید هر لحظه برای مقابله با این تهدید تازه آماده باشد! بنابراین، برخلاف نسخه قدیمی بازی آقای جک ، در اینجا عاقلانه نیست که بگذارید تعداد زیادی از شخصیتها همزمان خارج از دید باشند زیرا برخورد با این تهدیدهای چندگانه بسیار دشوار خواهد بود! یک بازرس زیرک، بیگدار به آب نخواهد زد و همواره قابلیتهای تامبلتی و ایستمن را در نظر خواهد داشت!
- اقلام همراه
- /۸ دیسک چوبی شخصیت /۸ کارت شخصیت مظنون / ۸ کارت شخصیت بیگناه؛ یکی برای هر شخصیت. / یک کارت شاهد، /یک صفحهی بازیجزیرهی منهتن /یک توکن دورشمار یک توکن خبرچین / ۴ کاشی دو-رو (ساختمان / پارک) / ۷ کاشی دو-رو (ورودی مترو / پارک) / ۶ کاشی دو-رو (چراغ گازی/ پارک) / ۲ کاشی تحقیقات / ۲ کاشی کشتی بخار /یک دفترچه راهنمای فارسی
- سایر توضیحات
- /طراح بازی برونو کاتالا /یک بازی استنتاجی و دونفره فوق العاده جذاب /رقابت کارگاه و جک قاتل در نیویورک برفی /دنباله ای جذاب و مستقل از بازی جک لندن /کیفیت بالای ساخت /طراحی تصویری بی نظیر /تعداد نفرات: ۲ /زمان بازی: حدود ۳۰ دقیقه
بازی فکری مدل گربه های انفجاری پلاس
مشاهدۀ قیمت بازی های رومیزی ایرانی
مشخصات
- ابعاد کالا
- ۲۲۰x۱۶۰x۵۰ میلیمتر
- وزن
- ۴۵۰ گرم
- سبک بازی
- بازی فکری
- بازی کارتی
- رده سنی
- بزرگسال
- کودک
- نوجوان
- ۶ سال به بالا
- تعداد بازیکن
- دو تا ده نفر
- درجه سختی
- متوسط
- مدت زمان بازی
- کمتر از یک ساعت
- تولید شده در
- داخل کشور
- اهداف آموزشی
- سرعت عمل حافظه استراتژی
- خلاصه روش بازی
- در این بازی بازیکنان باید از مخزن کارتها، به نوبت کارت بردارند و اگر بازیکنی کارتهای گربه منفجره را بردارد منفجر میشود و از بازی خارج میشود. آخرین بازیکنی که در بازی بماند و منفجر نشده باشد، برنده بازی خواهد بود.
- اقلام همراه
- – کارت های بازی – بروشور راهنمای بازی – بروشور راهنمای کارت ها – کارت های سفید برای طراحی کارت های خودتان
- سایر توضیحات
- با اضافه شدن بازی گربه های انفجاری عادی تا ۱۴ نفر امکان بازی دارند
بازی فکری مدل گربه انفجاری کد EXP KTN 02
مشاهدۀ قیمت بازی های رومیزی ایرانی
مشخصات
- ابعاد کالا
- ۱۵۰x۱۲۰x۴۰ میلیمتر
- وزن
- ۲۵۰ گرم
- سبک بازی
- بازی فکری
- تعداد بازیکن
- دو تا پنج نفر
- درجه سختی
- متوسط
- مدت زمان بازی
- کمتر از یک ساعت
- تولید شده در
- داخل کشور
- خلاصه روش بازی
- بازیکنان تا زمانی که یک نفر کارت گربه منفجره را بردارد، از مخزن کارت برمیدارند. اگر کسی کارت گربه منفجره را برداشت، منفجر میشود؛ مگر اینکه کارت خنثی کننده داشته باشد. بقیه ی کارتهای مخرن برای جابهجایی یا جلوگیری از برداشتن کارت گربه منفجره استفاده میشود.
بازی فکری هوپا مدل دژ
مشاهدۀ قیمت بازی های رومیزی ایرانی
مشخصات
- ابعاد کالا
- ۱۶۰x۱۶۰x۵۰ میلیمتر
- وزن
- ۵۵۰ گرم
- جنس کارتها
- مقوا
- سبک بازی
- بازی تختهای
- بازی حافظه
- بازی فکری
- بازی کارتی
- بازی معمایی
- تست هوش
- رده سنی
- بزرگسال
- کودک
- نوجوان
- مخاطرات
- خطر بلعیدن
- تعداد بازیکن
- بیش از ۴ نفر
- درجه سختی
- متوسط
- مدت زمان بازی
- کمتر از یک ساعت
- تولید شده در
- داخل کشور
- اهداف آموزشی
- تقویت مهارتهای ارتباطی، ریسکپذیری، ذهنخوانی، تصمیمگیری و پیشبینی.
- خلاصه روش بازی
- در بازی دژ ، بازیکنان در رقابت با یکدیگر، تلاش میکنند تا با ساخت جذاب ترین و بهترین شهر، به بهترین حکمران در قلمرو پادشاهی تبدیل شوند. در هر دورِ بازی دژ، هر بازیکن یک نقش را انتخاب میکند تا از قابلیت ویژه ی آن نقش در طول آن دور از بازی استفاده کند. هر بازیکن، ساخت و ساز شهر خود را با بازی کردن کارت ساز های که در دست دارد، پیش میبرد. در انتهای بازی امتیازی هم ارزش با هزینه ی آن کارت به دست میآورید. زمانی که یک بازیکن بتواند هفتمین سازه را در شهرش بسازد بازی به پایان میرسد. بازیکنی که بیشترین امتیاز را کسب کرده، به عنوان برندهی بازی شناخته میشود.
- اقلام همراه
- ۸ کارت نقش ۶۱ کارت سازه ۲۵ سکه ۱ تاج ۱ کیسه پارچهای دفترچه قوانین بازی
- سایر توضیحات
- – تعداد بازیکن: ۳تا۶ نفر – زمان بازی: ۳۰ دقیقه – تقویت مهارتهای پیشبینی، تصمیمگیری، ذهنخوانی، ریسکپذیری، مهارتهای ارتباطی – یک بازی جدی برای علاقمندان به بازیهای رقابتی. – تمام محتویات بازی در یک کیسه کوچک جا میشوند و به راحتی قابل حمل هستند. – از آن دسته بازیهایی است که هر چه بیشتر با آن آشنا میشوید، جذابیت و میل به تکرار در آن بیشتر میشود. – با قوانین مجزا برای حالت ۲ و ۳ نفره که این دو حالت را نیز جذاب کرده است. – برای افرادی که به تحلیل رفتارها و دادهها علاقه دارند مناسب است. – مناسب آنهایی که تجربه مافیا و بازیهای نقش مخفی را داشته و یک بازی جدید میخواهند. – با اجازه رسمی ناشر و طراح فرانسوی بازی، بومیسازی و با طرحها و فضاهای اصیل ایرانی تصویرگری شدهاست.
بازی فکری هوپا مدل کاپوچین
مشاهدۀ قیمت بازی های رومیزی ایرانی
مشخصات
- ابعاد کالا
- ۲۶۵x۲۶۵x۷۰ میلیمتر
- وزن
- ۷۷۰ گرم
- جنس کارتها
- مقوا
- سبک بازی
- بازی آموزشی
- بازی تختهای
- بازی حافظه
- بازی فکری
- بازی کارتی
- خانوادگی
- رده سنی
- کودک
- نوجوان
- تعداد بازیکن
- دو تا چهار نفر
- درجه سختی
- آسان
- مدت زمان بازی
- کمتر از یک ساعت
- تولید شده در
- داخل کشور
- اهداف آموزشی
- – تقویت مهارتهای ارتباطی – مهارتهای حرکتی (چابکی) – توجه و تمرکز – تشخیص الگو و سرعت
- خلاصه روش بازی
- کاپوچین یک بازی پر از رنگ و خنده و هیجان! فنجانهای رنگ و وارنگ کاپوچین همهی آن چیزی است که برای ساختن یک دنیای شاد و خیالانگیز لازم دارید. باید قبل از بقیه با لیوانکهایی که دردست دارید ترکیب مناسبی بسازید. زنگ را به صدا دربیاورید تا در آخر با امتیاز بیشتر برنده شوید. هر چند پیروزی در دنیای «کاپوچین» آنقدرها هم ساده نیست. تصویرهای مختلف، با رنگها و ترکیبهای متفاوتشان پیش روی شما هستند، با حریفهای جدی و سرسخت. پس حواستان را جمع کنید! زنگ پیروزی کاپوچین فقط برای تیزترین چشمها و سریعترین دستها به صدا در میآید! همچنین این بازی را می توانید در سه سطح سختی ساده، متوسط و پیچیده بازی کنید.
- اقلام همراه
- – کارت تصویر ۵۴ عدد – لیوانک رنگی ۲۰ عدد – زنگ پلاستیکی ۱ عدد – دفترچهی راهنما ۱ عدد
- سایر توضیحات
- – تعداد بازیکن بین ۲ تا ۴ نفر – مدت زمان بازی بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه – مناسب برای ۵ سال به بالا – کاپوچین در نگاه اول کمی ساده است اما بردن در آن کار سادهای نیست. – این قابلیت وجود دارد که قوانین بازی را با توجه به سن بازیکنان کمی تغییر دهید و خیالتان راحت باشد که مشکلی پیش نمیآید. – محتویات بازی به خودی خود برای کودکان جذاب است. – بازی سریع پایان میابد اما چیدمان آسانی دارد و به همین دلیل خیلی زود میتوان بازی را مجددا شروع کرد. – این قابلیت در بازی وجود دارد که هیچ محدودیتی برای اضافه کردن کارت جدید در آن وجود ندارد. حتی اگر این کارتها را خودتان طراحی کرده باشید.
بازی فکری مستفیل مدل زیر خاکی سه سوت
مشاهدۀ قیمت بازی های رومیزی ایرانی
مشخصات
- ابعاد کالا
- ۸۸x۶۸x۱۰ میلیمتر
- وزن
- ۱۰۰ گرم
- جنس کارتها
- مقوا
- کاغذ
- سبک بازی
- بازی فکری
- بازی کارتی
- رده سنی
- بزرگسال
- خردسال
- کودک
- نوجوان
- تعداد بازیکن
- دو تا چهار نفر
- درجه سختی
- متوسط
- مدت زمان بازی
- کمتر از یک ساعت
- تولید شده در
- داخل کشور
- خلاصه روش بازی
- بازی کارتی و فکری زیرخاکی پر از تعلیق است که در آن هر بازیکن در نقش یک جوینده ی اشیای گرانبها، با یکی یکی رو کردن کارتهای گنج تلاش میکند تا بیشترین گنج را بدست بیاورد. هر کارت تازه ای که روو کند، اگر متفاوت باشد، گنجش افزون میشود و اگر تکراری باشد هر چه از زیر خاک در آورده بوده از چنگش میرود و نوبتش هم میسوزد. پس بفرما، اگر جراتش را داری یک کارت دیگر بکش… تفاوت این نسخه با نسخه قبلی در جعبه بازی هست که از هاردباکس به جعبه ساده تر تبدیل شده و در مورد تعداد کارتها و نحوه بازی کامل مثل نمونه قبلی هست و فقط کارتهای انگشتری از بازی حذف شده تا با قیمت پایینتر و اقتصادی به فروش برسد و سه سوت بازی تموم بشه.
- سایر توضیحات
- بازی کارتی زیرخاکی نسخه کوچک و جدید سه سوت برگرفته از بازی Dead Man&#۳۹;s Draw مناسب ۲ الی ۴ بازیکن مناسب ۹ سال به بالا محصولی از گروه مستفیل بازی کارتی زیرخاکی برگرفته از بازی Dead Man&#۳۹;s Draw
بازی فکری هوپا مدل استوژیت
مشاهدۀ قیمت بازی های رومیزی ایرانی
مشخصات
- ابعاد کالا
- ۳۰۵x۳۰۵x۷۰ میلیمتر
- وزن
- ۱۲۰۰ گرم
- جنس کارتها
- مقوا
- جنس مهرهها
- پلاستیک
- سبک بازی
- بازی آموزشی
- بازی تختهای
- بازی فکری
- بازی کارتی
- بازی معمایی
- رده سنی
- بزرگسال
- کودک
- نوجوان
- مخاطرات
- خطر بلعیدن
- تعداد بازیکن
- بیش از ۷ نفر
- درجه سختی
- آسان
- مدت زمان بازی
- کمتر از یک ساعت
- تولید شده در
- داخل کشور
- اهداف آموزشی
- پرورش خلاقیت پرورش مهارت های زبانی-کلامی مهارت های ارتباطی اطلاعات عمومی
- خلاصه روش بازی
- به دنیای پر رمز و راز سرزمین رویایی استوژیت خوش آمدید! سرزمین نقش و نگارهای سحرآمیز… استوژیت مجموعهای خیالانگیز از تصاویری عمیق، الهامبخش و محسور کننده است که به طرز جذاب و شگفت انگیزی توانایی تفکر خلاقانه و قدرت شهود شما را میآزماید. در هر دور از بازی یک بازیکن به عنوان راوی انتخاب خواهد شد. او باید یکی از کارتهای دستش را توصیف کند. بقیهی بازیکنها باید از بین کارتهای خود یک کارت که مفاهیم مشترکی با کارت راوی دارد را بازی کنند. در مرحلهی بعدی بازیکنهای دیگر باید با قدرت ذهنخوانی خود، کارت راوی را از میان کارتهای دیگر بیابند. اگر همه بازیکنها کارت راوی را پیدا کنند و یا هیچ بازیکنی نتواند کارت او را بیابد، امتیازی نمیگیرد. درصورتی امتیاز بدست میآورید که عبارتتان، نه آنقدر واضح باشد و نه آنقدر دور از ذهن.
- اقلام همراه
- – صفحهی بازی ۱ عدد – مهرهی بازیکنها ۸ عدد – کارت تصویر ۹۶ عدد – نشان رای دهی ۶۴ عدد – دفترچهی راهنما ۱ عدد
- سایر توضیحات
- – تعداد بازیکن: ۲تا۸ نفر – زمان بازی: ۲۰+ دقیقه – مناسب برای معرفی بازیهای رومیزی به کسانی که هیچ پیش زمینهای از این بازیها ندارند. – مثل اکثر دورهمیها، هر چه تعداد نفرات بیشتر باشد جذابتر است. – برای حالت ۲ و ۳ نفره قوانین متفاوتی دارد. – به اضافهی افزونهی بازی، ۱۹۲ کارت با تنوع بی نظیری در بازی وجود دارد که تکرارپذیری بازی را افزایش میدهد. – تصویرسازی شده متناسب با آداب و فرهنگ ایران که به یافتن کلیدواژهها کمک میکند. – با انجام بازی از زاویه نگاه دوستان و خانوادهتان به موضوعهای مختلف آگاه شوید.
بازی فکری هوپا مدل پاتک
مشاهدۀ قیمت بازی های رومیزی ایرانی
مشخصات
- ابعاد کالا
- ۱۶۰x۱۶۰x۵۰ میلیمتر
- وزن
- ۴۰۰ گرم
- جنس مهرهها
- پلاستیک
- سبک بازی
- بازی آموزشی
- بازی تختهای
- بازی فکری
- بازی کارتی
- خانوادگی
- مهارتی
- رده سنی
- کودک
- نوجوان
- تعداد بازیکن
- بیش از ۷ نفر
- درجه سختی
- آسان
- مدت زمان بازی
- کمتر از یک ساعت
- تولید شده در
- داخل کشور
- اهداف آموزشی
- تقویت مهارتهای حرکتی (چابکی)، مهارتهای واکنشی، توجه و تمرکز و تشخیص الگو.
- خلاصه روش بازی
- • با وجود اینکه این بازی در اصل برای کودکان طراحی شده، اما به عنوان یک بازی سریع و سرگرم کننده برای بزرگسالان هم مناسب است. • یکی از اهداف اصلی بازی تعادل بخشیدن بین نیمکره چپ و راست، به خصوص در کودکان است. • برای آموزش به کودکانی که توجه و تمرکز کمی دارند نیازی به توضیح و آموزش ندارد. با انجام یک دور از بازی، تمام قوانین را میتوانید برایشان شرح دهید. • اجزای جذابی دارد که به خودی خود برای کودکان سرگرم کننده است.
- اقلام همراه
- • کارت بازی ۷۲ عدد • نمونک پلاستیکی ۵ عدد • دفترچهی راهنما ۱ عدد
- سایر توضیحات
- – تعداد بازیکن: ۲ تا ۸ نفر – مدت زمان بازی: ۲۰ تا ۳۰ دقیقه
بازی فکری فندقچه مدل آمیرزا
مشاهدۀ قیمت بازی های رومیزی ایرانی
مشخصات
- ابعاد کالا
- ۲۲۰x۲۲۰x۵۰ میلیمتر
- وزن
- ۵۰۰ گرم
- جنس کارتها
- مقوا
- کاغذ
- سبک بازی
- بازی آموزشی
- بازی حافظه
- بازی فکری
- بازی کارتی
- مهارتی
- همکاری مشترک
- معمایی
- رده سنی
- بزرگسال
- کودک
- نوجوان
- ۶ سال به بالا
- مخاطرات
- خطر بلعیدن
- تعداد بازیکن
- دو
- درجه سختی
- آسان
- مدت زمان بازی
- کمتر از یک ساعت
- تولید شده در
- داخل کشور
- خلاصه روش بازی
- محافظ را جلوی خود قرار دهید و با حروفی که در اختیار دارید یک کلمه بسازید. کلمه را روی کاغذ یادداشت کنید و از دیده شدن آن توسط حریف محافظت کنید. حروف خود را به هم بریزید و به بازیکن مقابل بدهید، و حروفی که در اختیار وی هست را دریافت کنید. به کمک کارتهای راهنما سعی کنید کلمهی رقیب را حدس بزنید. مواظب باشید که با هر بار حدس اشتباه، باید ۲ سکه به بازیکن رقیب بدهید.
- اقلام همراه
- ۱۲۶ توکن حروف الفبا، ۴۲ سکه، ۱۶ کارتِ راهنما، کیسه نگهداری حروف، ۲ عدد مداد، کاغذ یادداشت، ۲ عدد محافظ، راهنمای بازی
- سایر توضیحات
- می توانید این بازی را به صورت تیمی نیز بازی کنید. فقط مواظب باشید که هنگام بازی تیمی کلمهی خود را فاش نکنید!
بازی فکری مانترا مدل داروغه ناتینگهام ۲۰۲۰ SHERIFF OF NOTTINGHAM
مشاهدۀ قیمت بازی های رومیزی ایرانی
مشخصات
- ابعاد کالا
- ۲۹۰x۲۹۰x۶۰ میلیمتر
- وزن
- ۵۰۰ گرم
- سبک بازی
- بازی فکری
- خانوادگی
- رده سنی
- بزرگسال
- کودک
- نوجوان
- تعداد بازیکن
- سه تا شش نفر
- درجه سختی
- آسان
- مدت زمان بازی
- کمتر از یک ساعت
- تولید شده در
- داخل کشور
- خلاصه روش بازی
- مراحل بازی بازی در چند دور انجام میشه. در هر دور، یکی از بازیکنها نقش &#۳۴;داروغه&#۳۴; رو ایفا میکنه و بقیهی بازیکنها، نقش &#۳۴;بازرگانها&#۳۴; رو دارن. هر نوبت بازی، شاملِ پنج مرحلهست که باید به ترتیب انجام بشن: ۱) بازار / ۲) خورجینپُرکُنی / ۳) خوداظهاری / ۴) تفتیش / ۵) پایان نوبت در پایان هر دور، داروغه، آدمک داروغه رو به نفر سمت چپ خودش میده و ایشون رو -برای دور جدید- به مقام داروغگیِ ناتینگهام منصوب میکنه! در بازی ۳ نفره، بازی اونقدر ادامه پیدا میکنه تا هر بازیکن ۳ بار داروغه بشه! در بازیهای ۴ و ۵ نفره، هر بازیکن باید ۲ بار داروغه بشه! برای بازی ۶ نفره، قوانین ویژهی بازی ۶ نفره رو بخونین! بردن بازی در پایان دور آخر بازی، بازیکنها هرچی کارت تو دستشون دارن، میسوزونن؛ این کارتها پشیزی ارزش ندارن! بعدش، کارتهای قاچاقتون رو &#۳۴;رو&#۳۴; میکنین و امتیازاتتون رو میشمرین: + مجموع ارزش کالاهای مجاز و قاچاقی که توی دکّانتون دارین… + همهی طلاهاتون + پاداشهای پادشاه و ملکه پاداشهای پادشاه و ملکه &#۳۴;خب، انگار بدتون نمیآد سلطان مرغ باشین!&#۳۴; در آخر، بازیکنی که تونستهن بیشترین تعداد از یه کالای مجاز رو وارد شهر کنه، &#۳۴;پادشاه&#۳۴; و نفر دوم، &#۳۴;ملکه&#۳۴;ی اون کالا اعلام میشن؛ این بازیکنها، به این شکل پاداش میگیرن: نوع کالا / پاداش پادشاه / پاداش ملکه سیب / ۲۰ / ۱۰ پنیر / ۱۵ / ۱۰ نان / ۱۵ / ۱۰ مرغ / ۱۰ / ۵ اگه دو یا چندتا بازیکن، برای کسب عنوان پادشاه با هم مساوی بودن، پاداشهای پادشاه و ملکه رو با هم جمع کنین و به شکل مساوی بین همهشون تقسیم کنین (اعداد، به پایین گرد بشن لطفاً)؛ دیگه مقام دومی (ملکهای) هم وجود نداره! اگه دو یا چندتا بازیکن، برای کسب عنوان ملکه با هم مساوی بودن، پاداش ملکه به شکل مساوی بین همهشون تقسیم میشه (اعداد، به پایین گرد بشن لطفاً). بعد از محاسبهی پاداشهای پادشاه و ملکه، بازیکنی که بیشترین مجموع امتیازات رو داشته باشه، برندهی بازی میشه! اگه دو یا چندتا بازیکن، امتیازهای مساوی داشته باشن، اونی برندهست که بیشترین کالای مجاز رو توی دکانش داشته باشه! اگه باز هم تساویای در کار باشه، اونی برندهست که بیشترین کالای قاچاق رو داشته باشه! اگه باز هم تساویای در کار باشه، قاچاقچیهای عزیز مجبورن لذت پیروزی رو با هم شریک بشن!
- اقلام همراه
- اجزاء بازی /۲۰۴ تا کارت کالا /۱۲ تا کارت کالای سلطنتی (+ قوانین ویژهی کالاهای سلطنتی) /۱ استند داروغه / ۲ تا استند معاون (+ قوانین ویژهی بازیکن ششم) /۶ تا کارت بازار سیاه(+ قوانین ویژهی بازار سیاه) /۶ تا کارت معاون(+ قوانین ویژهی بازیکن ششم) /۱ کاشی صندوق غنایم(+ قوانین ویژهی بازیکن ششم) /۱۳۳ تا سکهی طلا /۶ تا دکان بازرگان / ۶ تا خورجین / ۱ کتابچهی قوانین
- سایر توضیحات
- xنسخه جدید بازی داروغه ناتینگهام xبه همراه تمام اکسپنشن ها
بازی فکری مستفیل مدل ناک اوت سه سوت
مشاهدۀ قیمت بازی های رومیزی ایرانی
مشخصات
- ابعاد کالا
- ۸۸x۶۸x۱۰ میلیمتر
- وزن
- ۵۰ گرم
- جنس کارتها
- مقوا
- کاغذ
- سبک بازی
- بازی فکری
- بازی کارتی
- رده سنی
- بزرگسال
- خردسال
- کودک
- نوجوان
- تعداد بازیکن
- دو
- درجه سختی
- متوسط
- مدت زمان بازی
- کمتر از یک ساعت
- تولید شده در
- داخل کشور
- خلاصه روش بازی
- هالک، اسکورپیون، بتمن، راک، آرنولد، بروسلی، دارتویدر یا جیمزباند! همگی داخل یه جعبهی هیجان انگیز که تو دستت جا میشه 🙂 در بـازی نــاکاوت، قهـرمانها تـوی رینـگ بوکـس با هم مـبـارزه میکنند و قصد دارند حریفشون رو توی ۲ یا ۳ راند شکست بدهند. قهرمان شما کدومشونه؟ اون رو بردارین و به جنگ حریفتون برین! چیدمان: قهرمان خودتون رو انتخاب کنین و کارتهای «سر» و «بدن» اون قهرمان رو طوری بالا و پایین هم بذارین که شکل قهرمان رو درست کنه. برای این دست، کارت قهرمانهای دیگه رو کنار بذارین. یک «کارت انتخاب حرکت» بردارین. مهره های امتیاز رو با توجه به شکلشون، در محل مناسب خودشون روی کارت قهرمانها بذارین. اونها رو روی کمترین عدد هر قسمت قرار بدین. قهرمانها هر کدومشون امتیاز ویژهای دارند، بنابراین ممکنه کمترین عددِ روی کارت یک قهرمان با بقیه متفاوت باشه. کارتهای کمربند قهرمانی و برندۀ راند رو هم نزدیک دست هردو بازیکن بذارین. نحوۀ بازی: برای بردنِ هر راند مبارزه، شما با مشت زدن و دفاع کردن به موقع، امتیاز جمع میکنین. بازیکنی که ۲ راند رو ببره، کارت قهرمانی رو میگیره و برندۀ بازی میشه. بازیکنها همزمان بازی میکنند. یعنی هر دو بازیکن با هم از کارت انتخاب حرکت، یک حرکت رو انتخاب میکنند و همزمان، حرکت انتخابیشون رو به همدیگه نشون میدند. برای شروع، باید کارت انتخاب حرکتتون رو بردارین و توی دستتون بگیرین. با انگشت شصتتون یواشکی یکی از ۴ حرکت ممکن رو انتخاب کنین (نکته: ترتیب حرکتها روی کارت انتخاب حرکت، از بالا به پایین درست عین ترتیبشون روی کارت قهرمانتونه). بعد، کارت رو (با دستتون یا زیر میز یا پشت سرتون) قایم کنین. حالا «یک، دو، سه!» میگین و بعدش همزمان، کارتتون رو به همدیگه نشون میدین. انگشتتون روی هر حرکتی که قرار گرفته باشه، اون حرکت رو انجام میدین (دیگه اینجا نباید انگشتتون رو تکون بدین!). امتیاز گرفتن رو پایینتر توضیح دادیم. بعد از اینکه نتیجه مشخص شد، برای ادامۀ مبارزه تو این راند، دوباره یکی از ۴ حرکت رو انتخاب کنین و بازی کنین. امتیاز گرفتن: شما به دو حالت میتونین امتیاز بگیرین. اگر مشت زدن رو انتخـاب کنین و حـریفتون مشت رو دفـاع نکنه، شما یک امـتیاز میگیرین. اگر مشت زدن رو انتخاب کنین و حریفتون دفاع همون مشت رو بازی کنه، اونه که یک امتیاز میگیره. هر مشتی که دفاع نشه یک امتیاز میگیره. بتمن حرکت مشت به صورت رو انتخاب میکنه. بروسلی مشت به بدن رو دفاع میکنه. بتمن از مشت به صورت یک امتیاز میگیره و مهرهاش رو از امتیاز ۲ به امتیاز ۳ حرکت میده. هر مشتی که درست دفاع بشه، یک امتیاز میگیره. بتمن حرکت مشت به صورت رو انتخاب میکنه. بروسلی اون رو دفاع میکنه. بروسلی از دفـاع کردن مـشت به صـورت یک امـتیاز مـیگـیره و مهرهاش رو از ۲ به ۳ جلو میبره.
بازی فکری هوپا مدل پی شوم
مشاهدۀ قیمت بازی های رومیزی ایرانی
مشخصات
- ابعاد کالا
- ۱۶۰x۱۶۰x۵۰ میلیمتر
- وزن
- ۴۵۰ گرم
- جنس کارتها
- مقوا
- سبک بازی
- بازی آموزشی
- بازی تختهای
- بازی فکری
- بازی کارتی
- خانوادگی
- رده سنی
- بزرگسال
- نوجوان
- تعداد بازیکن
- بیش از ۷ نفر
- درجه سختی
- آسان
- مدت زمان بازی
- کمتر از یک ساعت
- تولید شده در
- داخل کشور
- اهداف آموزشی
- تقویت مهارتهای ارتباطی اطلاعات عمومی و خلاقیت.
- خلاصه روش بازی
- پیشوم، هم یک بازی است و هم یک فعالیت دورهمی برای معاشرت، سرگرمی، و خندهی دوستان و خانواده! قوانین بازی بسیار ساده هستند و تنها مهارت لازم برای بازی، سوادِ خواندن (و البته کمی ذوق و سلیقه) است. روش بازی پیشوم بسیار ساده است: در هر نوبت، یکی از بازیکنان داور میشود و سؤالی را که روی یکی از کارتهای مشکی نوشته شده از دیگران میپرسد. هرکدام از جملات بازی یک یا چند جای خالی دارد که بازیکنان با کلمات پیشنهادی خود آن را تکمیل میکنند و ترکیبات عجیب و خلاقانهای میسازند دیگر بازیکنان باید با کارتهای سفیدی که دارند بامزهترین جواب را به آن سؤال بدهند. برنده بازی بازیکنی است که به انتخاب داور بامزه ترین جواب را داده باشد. بازی زمانی تمام میشود که یا بازیکنان از بازی خسته شوند و یا از شدت خنده روده بر شده و دیگر توان ادامه نداشته باشند! پایان بازی در پیشوم میتواند به عهده خود بازیکنان بوده و به اشکال گوناگونی انجام گردد.
- اقلام همراه
- • کارت سوال ۲۱۰ عدد • کارت جواب ۶۰ عدد • کارت خالی ۱۰ عدد • گیرهی کارت ۱۵ عدد • دفترچهی راهنما ۱ عدد
- سایر توضیحات
- تعداد بازیکن ۳-۱۲ نفر مناسب برای ۱۵+ سال زمان بازی ۱۵-۳۰ دقیقه اهداف آموزشی: تقویت مهارت های اطلاعات عمومی، خلاقیت، مهارتهای ارتباطی – قوانین بازی بسیار ساده و یادگیری آن بسیار آسان است. – محدودیتی برای تعداد بازیکنان ندارد، البته هرچه تعداد بازیکنان بیشتر باشد بیشتر خوش میگذرد! – برای ایجاد فضایی صمیمانه بین افراد یک دورهمی مناسب است. – بدون اینکه به مهارت خاصی نیاز داشته باشید، میتوانید پیشوم را ساعتها فقط با کمی خلاقیت و شوخطبعی بازی کنید. – از آن دسته بازیهایی است که برد و باخت در آنها اهمیت ندارد و بیشتر جنبهی خوشگذرانی دارد – از دسته بازیهایی است که موقعیتهای خندهدار زیادی در آن ایجاد میشود.
بازی فکری هوپا مدل دستباف
مشاهدۀ قیمت بازی های رومیزی ایرانی
مشخصات
- ابعاد کالا
- ۳۰۵x۳۰۵x۷۰ میلیمتر
- وزن
- ۲۵۰۰ گرم
- جنس کارتها
- مقوا
- جنس مهرهها
- پلاستیک
- سبک بازی
- بازی آموزشی
- بازی تختهای
- بازی حافظه
- بازی فکری
- بازی کارتی
- استراتژیک
- خانوادگی
- تاسی
- رده سنی
- بزرگسال
- نوجوان
- مخاطرات
- خطر بلعیدن
- تعداد بازیکن
- دو تا پنج نفر
- درجه سختی
- سخت
- مدت زمان بازی
- بیش از یک ساعت
- تولید شده در
- داخل کشور
- اهداف آموزشی
- – تقویت مهارتهای تفکر استراتژیک – تشخیص الگو – پیشبینی و انعطاف پذیری ذهنی.
- خلاصه روش بازی
- در بازی دستباف سفارشاتی برای بافتن یک قالی به دست شما خواهد رسید و شما با حضور به موقع در بازار رنگرزی و خرید کلافهای رنگی مورد نیاز، نگارهها را بر دارهای قالی کارگاه خود کنار یکدیگر قرار داده تا با خلق یک دستباف مرغوب، با کمی شانس و البته مدیریت درست کلافهای انبار خود… و استفاده از ابزاری همچون قلاب، شانه و قیچی و همچنین پس اندازتان گرههای کوچک رنگارنگ را به امتیاز تبدیل و برنده رقابت باشید. بازیکنان بعد از حضور در بازار و خرید کلافهای رنگی و مدیریت صحیح آنها و همچنین استفاده به موقع و از ابزار و البته کمی شانس… باید کلافهای به دست آمده را تبدیل به لچک و ترنج کند. بعد از تکمیل دارهای قالی، دستبافهای خود را فروخته و بر اساس ترکیب رنگ و کیفیت قالیها، امتیاز کسب کنند.
- اقلام همراه
- ۵• صفحهی بازی ۱ عدد • صفحهی بازیکنها ۱۰ عدد • کارت ۴۱ عدد • نشان ۶۰ عدد • مهرهی شمارنده ۶۰ عدد • مهرهی کلاف ۸۰ عدد • آدمک نفر اول ۱ عدد • لچک و نرنج ۱۱۶ عدد • تاس ۱ عدد • دفترچهی راهنما ۱ عدد • کتابچهی روایت قالی ۱ عدد
- سایر توضیحات
- مناسب برای ۹ تا ۹۹ سال مناسب برای ۳ تا ۵ نفر – اگر از آن دسته از افرادی هستید که قضیهی عرضه و تقاضا برایتان جذابیت دارد، دستباف به میزان قابل قبولی از این مکانیزم پیروی میکند. – این بازی میزان قابل توجهی از مکانیزم حراج و خرید را در خود دارد. – برای درک مفاهیم اولیه ریاضی بسیار مناسب است. – در این بازی هیچ بازیکنی از پیش برنده نیست چون چاشنی شانس به میزان خوبی بین بازیکنان تعادل ایجاد میکند. – سیستم بالابردن شانس برای به دست آوردن منابع بیشتر، از مکانیزمهای جذاب این بازی است. – این بازی راهنمای خوبی برای آشنایی با اصطلاحاتی است که در قالیبافی به کار میرود. – مناسب برای تقویت اهداف اولیه درس ریاضی مانند درک اعداد طبیعی، اعمال اصلی، مفهوم تقارن، مفهوم الگو و چینش صحیح بر حسب مکان ودسته بندی دادهها
بازی فکری مدل MEADOW
مشاهدۀ قیمت بازی های رومیزی ایرانی
مشخصات
- ابعاد کالا
- ۲۵۰x۲۵۰x۶ میلیمتر
- وزن
- ۵۰۰ گرم
- جنس کارتها
- مقوا
- کاغذ
- جنس مهرهها
- چوب
- سبک بازی
- بازی فکری
- رده سنی
- بزرگسال
- کودک
- نوجوان
- مخاطرات
- خطر بلعیدن
- تعداد بازیکن
- یک تا چهار نفر
- درجه سختی
- متوسط
- مدت زمان بازی
- بیش از یک ساعت
- تولید شده در
- داخل کشور
- خلاصه روش بازی
- آماده سازی بازیکنان هر بازیکن بازی را با ۵ کارت آغاز می کند. کارت ها به صورتی که در زیر توضیح داده شده است دریافت می شوند: از بازیکن سمت راست آغاز کننده بازی شروع کنید و پادساعتگرد ادامه دهید،هر بازیکن یک ردیف از کارت های درون صفحه اصلی بازی را انتخاب کرده و چهار کارت درون آن ردیف را به دستش اضافه می کند.سپس یک کارت از ستون کارت های N که هنوز استفاده نشده است می کشد. پس از این که یک بازیکن کارت هایش را انتخاب کرد، ردیف خالی شده صفحه اصلی را با کارت های مرتبط پر کنید.این کار را تا زمانی که همه بازیکنان ۵ کارت شروع کننده خود را دریافت کنند ادامه دهید. سپس هر بازیکن یک طرف کارت شروع کننده زمین خود را انتخاب می کند و آن را به عنوان اولین کارت در منطقه چمنزارش قرار می دهد. مهم: وقتی برای اولین بازی آماده می شوید، اگر به صورت تصادفی به هر بازیکن ۵ کارت بدهید، شاید آسان تر باشد تا بخواهید از یک ردیف کارت انتخاب کنید. بنابر این، به هر بازیکن ۱ کارت W ، ۲ کارت S ، ۱ کارت E و یک کارت N بدهید. این یک ایده خوب است که یک ردیف را انتخاب کنید که شامل کارت های مرتبط به هم باشند. در آینده راجع به آن بیشتر خواهید خواند. هدف ها: در صفحه اردوگاه، توکن های هدف کنار هم یک &#۳۴;جفت&#۳۴; را تشکیل می دهند. اگر شما هر دو سمبل یک جفت را به صورت قابل رویت در چمنزارتان داشته باشید، شما می توانید توکن امتیازتان را در فضای دایره ای بین آن جفت قرار دهید. شما فقط هنگامی که توکن مسیرتان را در یکی از بریدگی ها در صفحه اردوگاه بازی کنید می توانید توکن امتیازتان را در بین یک جفت سمبل قرار دهید.شما می توانید به تصمیم خودتان قبل، در طی و بعد از انجام اقدام مخصوص، توکن امتیاز خود را قرار دهید. قرار دادن توکن های امتیاز به ترتیب از کم ارزش ترین توکن به با ارزش ترین انجام می گیرد.(ترتیب ۲، ۳ ، ۴) در بین هر جفت سمبل تنها یک توکن امتیاز قرار می گیرد. در طی نوبت تان ، شما فقط یک توکن امتیاز می توانید قرار دهید، حتی اگر شما سمبل هایی دارین که چند هدف را برآورده می کند. پایان بازی و امتیاز شماری بازی در پایان آخرین دور به پایان می رسد ( آخرین سنگ دورشمار) . بازیکنان امتیازات کارت هایی که در فضای چمنزار و مناظر خود بازی کرده اند را محاسبه می کنند و با توکن های امتیازی که در صفحه اردوگاه دارند جمع می زنند. هنگامی که امتیاز کارت های بازی شده را محاسبه می کنید، به یاد داشته باشید امتیاز تمام کارت های بازی شده در چمنزار را با هم جمع بزنید.کارت هایی که در دستتان باقی مانده است امتیازی برای شما در بر نخواهند داشت. هر توکن امتیاز بازی شده در صفحه اردوگاه امتیازی معادل عدد روی توکن به شما می دهد. توکن های امتیاز باقی مانده امتیازی به شما نخواهند داد. برنده بازی، بازیکنی است که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشد. در صورت تساوی، بازیکنی که بیشترین کارت اکتشاف را بازی کرده باشد برنده بازی است. اگر باز هم مساوی بودید، پیشنهاد می دهیم یک دست دیگر بازی کنید. پایان بازی و امتیاز شماری بازی در پایان دوری که نشانگر دور در آخرین سنگ دور شمار باشد(۶ دور) به پایان می رسد. حالا زمان شمارش امتیازات است. تمام امتیازات دسته کارت های ربات را بشمارید. سپس امتیاز خود را با قوانین بازی معمولی حساب کنید. اگر امتیاز شما پایین تر است به این معنی است که شما به اندازه کافی چیزهای شگفت انگیز را در طول این ماجراجویی مشاهده نکرده اید . اگر امتیاز شما مساوی یا بالاتر از ربات بود، جدول زیر را چک کنید تا عمل کرد خود را بسنجید. جدول امتیازات بازی تکنفره
- اقلام همراه
- اجزای بازی: ۱ صفحه اصلی ۲ صفحه ی دو طرفه ی اردوگاه ۲ دو توکن مسدود کننده برای صفحه اردوگاه ۱ نشانگر دور ۱۸۴ کارت، شامل: ۴۵ کارت در دسته N ، ۴۵ کارت در دسته W ، ۴۵ کارت در دسته S ، ۴۵ کارت در دسته E ۴ کارت دو طرفه ی زمین آغاز کننده ۳ نگهدارنده ی دسته کارت ها ۱۱ توکن هدف ۱ توکن هدف برای بازی با پاکت U ۲۰ توکن مسیر (۵ عدد از هر رنگ) ۱۲ توکن امتیاز ( ۳ عدد از هر رنگ) ۲۸ توکن جاده ۱ توکن قطب نما برای بازیکن آغاز کننده ۵ پاکت (۶ کارت در هر کدام) اجزای بازی تکنفره ۴ نشانگر رنگ ۱ توکن بازی حالت تکنفره
- سایر توضیحات
- x۱ الی ۴ نفره x۶۰ الی ۹۰ دقیقه x+۱۰ سال
انواع بردگیم و بازی های رومیزی ایرانی
بازی های رومیزی ایرانی یک طیف گسترده از گزینه ها را فراهم می کنند که هر یک با الهام از تاریخ و فرهنگ ایران به زندگی می پیوندند. این شامل بازی های محبوبی مانند “شطرنج ایرانی”، “داما”، “نرد” و بازی های محلی و سنتی می شود که هرکدام با داستان و جذابیت خود از تفریح مهیج برخوردارند.
مشاهدۀ قیمت بازی های رومیزی ایرانی
روش استفاده درست و بهینه بردگیم و بازی های رومیزی ایرانی
برای بهره مندی بهینه از این بازی ها، اهمیت دارد قوانین و اجزای هر بازی را به دقت مطالعه کرده و تمرین کنید. تشویق به همکاری و رقابت سالم با دیگر بازیکنان باعث افزایش سطح سرگرمی و یادگیری می شود. همچنین، ارتقاء استراتژی های بازی و طراحی تاکتیک های مناسب نقش مهمی در افزایش لذت بازی دارد.
کاربرد بردگیم و بازی های رومیزی ایرانی
- تقویت مهارت های ذهنی: این بازی ها به عنوان یک وسیله تقویت مهارت های ذهنی از جمله تفکر استراتژیک، تحلیل و برنامه ریزی شناخته می شوند.
- تقویت ارتباطات اجتماعی: بازی در گروه به عنوان یک فرصت برای تقویت ارتباطات اجتماعی و تعامل میان افراد علیه یکدیگر بیان می شود.
- زمان گذرانی خانوادگی: بازی های رومیزی ایرانی فرصت مناسبی برای گذراندن زمان با کیفیت و خلق لحظات خاص در خانواده ایجاد می کنند.
ویژگی ها و خصوصیات بردگیم و بازی های رومیزی ایرانی
- طراحی با اصالت فرهنگی: هر بازی با جزئیاتی از تاریخ و فرهنگ ایران طراحی شده است، از نقوش تا نامگذاری بازی ها این اصالت را به زندگی می خواند.
- کیفیت ساخت بالا: اجزای بازی با استفاده از مواد با کیفیت و مقاوم تولید شده اند تا به بازیکنان تجربه دوام و لذت بخشی فراهم شود.
- تنوع گسترده: انواع مختلف بازی ها از تنوعی برخوردارند، از بازی های استراتژیک گرفته تا بازی های سنتی و مهارتی.
با بازی های رومیزی ایرانی، لحظاتی پر از خنده و یادگیری را با دوستان و خانواده تجربه کنید و به تفریحی متفاوت و ارتقاء فرهنگ و تاریخ خود بپردازید.
ساختمان و اجزای تشکیل دهنده بازی های رومیزی ایرانی
۱٫ تخته یا صفحه بازی:
- تخته بازی از مواد مقاوم و ماندگار تهیه می شود. چوب با کیفیت، MDF یا مواد دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. طراحی با الهام از فرهنگ ایران به شکل دهی منحصر به فرد آن کمک می کند.
۲٫ شکلات یا اهرم ها:
- اهرم ها از موادی نظیر چوب، پلاستیک یا فلز ساخته می شوند. طراحی زیبا و مناسب جهت استفاده راحت از این اجزا برای جلب توجه بازیکنان اهمیت دارد.
۳٫ دانه ها یا مهره ها:
- دانه ها برای بازی هایی مانند داما مورد استفاده قرار می گیرند. این دانه ها از چوب، پلاستیک یا سرامیک تولید شده و به دقت طراحی شده اند.
۴٫ کارت ها یا تکه های بازی:
- در برخی از بازی ها از کارت ها یا تکه های بازی استفاده می شود که از جنس کاغذ با کیفیت یا کارت های پلاستیکی ساخته می شوند.
۵٫ ظروف یا جعبه بازی:
- جعبه یا ظرف بازی نیز از مواد مقاوم و زیبا ساخته می شود. طراحی مناسب این جعبه برای حفظ اجزا و نگهداری دقیق از بازی بسیار حائز اهمیت است.
بهترین مدل بردگیم و بازی های رومیزی ایرانی
بهترین مدل بازی رومیزی ایرانی ویژگی های زیر را داراست:
- طراحی با اصالت:
-
- بازی باید از طراحی منحصر به فرد و با اصالت فرهنگی برخوردار باشد تا حس فرهنگ و تاریخ ایران را در بازیکنان برانگیزاند.
- کیفیت ساخت بالا:
-
- اجزای بازی باید از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده باشند تا طولانی مدت به دوام بیاورند و از ارزش هنری و فنی بالایی برخوردار باشند.
- تنوع در انواع بازی:
-
- بهترین بازی ها انواع مختلفی از بازی های رومیزی ایرانی را در اختیار بازیکنان قرار می دهند تا تنوع و جذابیت را افزایش دهند.
- قوانین واضح و ساده:
-
- قوانین بازی باید واضح و قابل فهم باشند تا حتی برای بازیکنان جدید، آموزش و استفاده از بازی آسان باشد.
روش تمیز کردن و نگهداری بردگیم و بازی های رومیزی ایرانی
برای نگهداری بهتر از بازی های رومیزی ایرانی:
- نگهداری در جعبه بازی:
-
- همواره پس از استفاده، اجزای بازی را با دقت در جعبه بازی قرار دهید تا از گسیختگی یا از بین رفتن اجزای آن جلوگیری شود.
- استفاده از دستمال نرم:
-
- برای تمیز کردن تخته یا اجزای چوبی بازی از دستمال نرم و تمیز استفاده کنید تا خطر آسیب به سطح آن کاهش یابد.
- اجتناب از مایعات:
-
- هرگز مایعات را بر روی بازی ریختن یا بازی در معرض آب قرار دادن از آن خودداری کنید تا از خراب شدن بازی جلوگیری شود.
- نگهداری در محیط خشک:
-
- بازی ها را در محیط خشک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری کنید تا از تغییرات جوی و خوردگی جلوگیری شود.
با رعایت این نکات، می توانید از بازی های رومیزی ایرانی با بهترین شکل و بدون خطر خرابی لذت ببرید.
تاریخچه تولید بردگیم و بازی های رومیزی ایرانی
بازی های رومیزی ایرانی یک تاریخچه عظیم و پر از رنگ و بوم است که به هزاران سال قبل از میلاد باز می گردد. این بازی ها نه تنها به عنوان وسیله ای برای سرگرمی و تفریح معرفی نمی شوند بلکه به عنوان بخشی از فرهنگ و هویت ایرانیان به شمار می روند. از بازی های استراتژیک چون شطرنج تا بازی های سنتی چون نرد و داما، هرکدام سفری در زمان و فرهنگ ایرانیان را به تصویر می کشند.
راهنمای خرید بردگیم و بازی های رومیزی ایرانی
۱٫ اصالت فرهنگی:
- در انتخاب بازی، به این نکته توجه کنید که بازی دارای اصالت فرهنگی ایران باشد و از جزئیات تاریخی و هنری مرتبط با فرهنگ محلی بهره مند باشد.
۲٫ کیفیت ساخت:
- بازی باید از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده باشد. اجزای چوبی، مهره ها، و تخته بازی باید با دقت و با کیفیت بالا تولید شده باشند.
۳٫ تنوع در انواع بازی:
- انتخاب بازی با تنوع در انواع و سطوح مختلف، امکان تجربه ی گسترده تری را برای شما و دیگر بازیکنان ایجاد خواهد کرد.
۴٫ سطح پیچیدگی:
- مطالعه سطح پیچیدگی بازی و اطمینان از این که آن با سلیقه و توانایی شما هماهنگ است، در انتخاب صحیح بازی مهم است.
۵٫ تعداد بازیکنان:
- انتخاب بازی با توجه به تعداد بازیکنانی که می خواهید جلوگیری می کند از احساس خستگی یا کمبود مشارکت در بازی.
بخش متداول یا FAQ بردگیم و بازی های رومیزی ایرانی
س: چگونه می توانم از اصالت فرهنگی بازی اطمینان حاصل کنم؟ پ: مطالعه نقدها و بازخوردهای دیگران، جستجوی اطلاعات در مورد تاریخچه بازی و مشاوره با فروشندگان مورد اعتماد، اطمینان حاصل از اصالت فرهنگی بازی را تسهیل می کند.
س: چگونه می توانم مطمئن شوم که بازی با کیفیت ساخته شده است؟ پ: بررسی جزئیات ساخت، استفاده از مواد با کیفیت، و مشاهده نظرات و تجربیات دیگران در مورد بازی می تواند به اطمینان از کیفیت آن کمک کند.
س: چطور می توانم از تنوع مناسب در انتخاب بازی اطمینان حاصل کنم؟ پ: مشاهده مجموعه ای از بازی ها و انتخاب بر اساس سلیقه شخصی و تنوعی که به نظر شما جالب و جذاب می آید.
س: آیا همه بازی های رومیزی ایرانی مناسب برای همه سنین هستند؟ پ: بله، اما برخی از بازی ها به دلیل سطح پیچیدگی و توانایی مطلوب برای بازی ممکن است برای گروه های سنی خاصتر مناسب باشند. اطلاع از سطح پیچیدگی و توصیه های سنی مرتبط با بازی مهم است.
با توجه به این نکات و پاسخ به سوالات متداول، می توانید با اطمینان بهتری بازی های رومیزی ایرانی خود را انتخاب و از آنها لذت ببرید.