بهترین موتور سیکلت ۲۵۰ سی سی در ایران با قیمت
در این مطلب به معرفی بهترین و جدیدترین و پرفروش ترین مارک و برند و مدل و نوع موتور سیکلت ۲۵۰ سی سی در ایران با قیمت و لینک خرید و همچنین نقد و بررسی ویژگی های هر یک از آن ها و راهنمای خرید موتور سیکلت ۲۵۰ سی سی در ایران و اینکه موتور سیکلت ۲۵۰ سی سی در ایران از کجا بخریم و چه مارکی خوبه می پردازیم
پرفروش ترین و بهترین انواع موتور سیکلت ۲۵۰ سی سی در ایران
بهترین و پرفروش ترین انواع موتور سیکلت ۲۵۰ سی سی در ایران به شرح زیر می باشند
موتورسیکلت اس وای ام مدل ۲۵۰ لاکی سال ۱۳۹۹
مشخصات
- اقلام همراه
- آئینه باتری دفترچه راهنما
- گنجایش روغن موتور
- ۱.۲
- شتاب صفر تا صد
- ۷
- طول
- ۲۰۱ سانتیمتر
- عرض
- ۷۷ سانتیمتر
- فضای حمل بار
- بدون فضای حمل بار
- کلاس موتور
- Street
- کمترین فاصلهی بدنه از زمین
- ۳۱ سانتیمتر
- مدل
- Sym wolf t۲ ۲۵۰sb n
- سیستم تعلیق جلو
- تلسکوپی
- مصرف سوخت موتور سیکلت
- ۲.۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
- نوع ترمز جلو موتور سیکلت
- دیسکی
- نوع ترمز عقب موتور سیکلت
- دیسکی
- نوع چراغ
- لامپ هالوژن
- نوع رادیاتور
- آبی
- ویژگیهای موتورسیکلت
- جک بغل
- سیستم تعلیق عقب
- تک کمک
- سوخت مصرفی
- بنزینی
- سایر توضیحات
- امکان نصب جک وسط امکان نصب پروتکتور
- تعداد سرنشین
- ۲
- ارتفاع تا زین
- ۷۳ سانتیمتر
- ارتفاع کلی
- ۱۰۵ سانتیمتر
- آمپرها
- کیلومترشمار
- دور موتور
- مسافت سنج
- بنزین
- ساعت
- تعداد چرخ
- ۲
- تعداد خروجی اگزوز
- ۱
- تعداد دنده
- ۶
- تعداد سیلندر
- ۱
- سایز چرخ عقب
- ۱۷
- تعداد شمع
- ۱
- توان
- ۱۸.۳ وات
- جعبه دنده
- دستی
- جنس رینگ
- آلومینیوم
- حجم مخزن سوخت
- ۱۵ لیتر
- حداکثر سرعت
- ۱۹۱
- سایز چرخ جلو
- ۱۷
- تعداد سوپاپ
- ۴
موتورسیکلت زونتس مدل ۲۵۰ سال ۱۳۹۸
مشخصات
- سایر توضیحات
- ترمز ABS رادیات روغن رنگ ضد خش لاستیک پهن چراغ جلو دارای Day Light انژکتور FAI کیلومتر دیجیتال استارت برقی رینگ آلومینیومی بسیار سبک و اسپرت
- گشتاور
- ۲۳ نیوتنمتر
- طول
- ۱۹۷ سانتیمتر
- عرض
- ۷۷ سانتیمتر
- فاصله دو محور
- ۱۳۸ میلیمتر
- فضای حمل بار
- جعبه پشت
- کلاس موتور
- Street
- کمترین فاصلهی بدنه از زمین
- ۱۸ سانتیمتر
- گنجایش روغن موتور
- ۱/۹
- سیستم تعلیق عقب
- دیسکی
- مدل
- زونتس ۲۵۰
- مصرف سوخت موتور سیکلت
- ۲.۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
- نوع ترمز جلو موتور سیکلت
- دیسکی
- نوع ترمز عقب موتور سیکلت
- دیسکی
- نوع چراغ
- لامپ ال ای دی
- نوع رادیاتور
- روغنی
- ویژگیهای موتورسیکلت
- جک بغل
- شتاب صفر تا صد
- ۱۲
- سیستم تعلیق جلو
- ABS
- ارتفاع تا زین
- ۷۸ سانتیمتر
- تعداد سیلندر
- ۱
- ارتفاع کلی
- ۱۰۵ سانتیمتر
- آمپرها
- کیلومترشمار
- دور موتور
- بنزین
- ساعت
- تعداد چرخ
- ۲
- تعداد خروجی اگزوز
- ۱
- تعداد دنده
- ۶
- تعداد سرنشین
- ۲
- تعداد شمع
- ۱
- سوخت مصرفی
- بنزینی
- توان
- ۱۸ وات
- جعبه دنده
- دستی
- جنس رینگ
- آلومینیوم
- حجم مخزن سوخت
- ۱۳ لیتر
- حداکثر سرعت
- ۱۴۵
- سایز چرخ جلو
- ۱۱۰/۷۰ R۱۷ ۵۴S
- سایز چرخ عقب
- ۱۵۰/۵۵ R۱۷ ۶۴ S
- تعداد سوپاپ
- ۴
موتورسیکلت زونتس مدل آر ۲۵۰ سی سی سال ۱۳۹۹
مشخصات
- سایر توضیحات
- تفاوت با زونتس اس : این مدل دارای ترمز ABS میباشد
- جعبه دنده
- دستی
- حداکثر سرعت
- ۱۳۵
- فضای حمل بار
- بدون فضای حمل بار
- کلاس موتور
- Street
- مدل
- Zontes R۲۵۰
- نوع ترمز جلو موتور سیکلت
- دیسکی
- نوع ترمز عقب موتور سیکلت
- دیسکی
- نوع چراغ
- لامپ هالوژن
موتورسیکلت زونتس مدل آر ۲۵۰ سی سی سال ۱۴۰۰
مشخصات
- سایر توضیحات
- این موتورسیکلت کی لس میباشد
- حداکثر سرعت
- ۱۲۵
- فضای حمل بار
- بدون فضای حمل بار
- کلاس موتور
- Street
- مدل
- زونتس آر
- نوع ترمز جلو موتور سیکلت
- دیسکی
- نوع ترمز عقب موتور سیکلت
- دیسکی
- نوع چراغ
- لامپ هالوژن
موتورسیکلت سوزوکی مدل اینازوما ۲۵۰ سی سی سال ۱۳۹۹
مشخصات
- سایر توضیحات
- دارای ترمز ABS
- تعداد چرخ
- ۲
- تعداد خروجی اگزوز
- ۲
- تعداد سرنشین
- ۲
- تعداد سیلندر
- ۲
- جعبه دنده
- دستی
- حداکثر سرعت
- ۱۶۰
- فضای حمل بار
- بدون فضای حمل بار
- کلاس موتور
- Street
- مدل
- اینازوما۲۵۰
- نوع ترمز جلو موتور سیکلت
- دیسکی
- نوع ترمز عقب موتور سیکلت
- دیسکی
- نوع چراغ
- لامپ هالوژن
موتورسیکلت زونتس مدل اس ۲۵۰ سی سی سال ۱۳۹۹
مشخصات
- ارتفاع تا زین
- ۷۹ سانتیمتر
- سیستم تعلیق جلو
- کمک تلسکوپی
- نوع چراغ
- لامپ ال ای دی
- نوع ترمز عقب موتور سیکلت
- دیسکی
- نوع ترمز جلو موتور سیکلت
- دیسکی
- نسبت تراکم
- ۱۰:۴:۱
- مصرف سوخت موتور سیکلت
- ۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
- مدل
- ۲۵۰S
- کمترین فاصلهی بدنه از زمین
- ۱۸ سانتیمتر
- کلاس موتور
- Street
- فضای حمل بار
- بدون فضای حمل بار
- فاصله دو محور
- ۱۳۸ میلیمتر
- عرض
- ۷۷ سانتیمتر
- طول
- ۱۹۷ سانتیمتر
- سیستم تعلیق عقب
- تک کمک
- سوخت مصرفی
- بنزینی
- ارتفاع کلی
- ۱۰۵ سانتیمتر
- سایز چرخ عقب
- ۱۷
- سایز چرخ جلو
- ۱۷
- حداکثر سرعت
- ۱۴۸
- حجم مخزن سوخت
- ۱۱ لیتر
- جنس رینگ
- آلومینیوم
- جعبه دنده
- دستی
- تعداد شمع
- ۱
- تعداد سیلندر
- ۱
- تعداد سرنشین
- ۲
- تعداد دنده
- ۶
- تعداد خروجی اگزوز
- ۱
- تعداد چرخ
- ۲
- آمپرها
- کیلومترشمار
- دور موتور
- مسافت سنج
- بنزین
- تعداد سوپاپ
- ۴
موتورسیکلت بنلی مدل تی ان ۲۵۰ سی سی سال ۱۴۰۰
مشخصات
- تعداد سیلندر
- ۱
- جعبه دنده
- دستی
- حداکثر سرعت
- ۱۳۰
- فضای حمل بار
- بدون فضای حمل بار
- کلاس موتور
- Street
- مدل
- TN۲۵۰
- نوع ترمز جلو موتور سیکلت
- دیسکی
- نوع ترمز عقب موتور سیکلت
- دیسکی
- نوع چراغ
- لامپ هالوژن
موتورسیکلت زونتس مدل آر ۲۵۰ سی سی سال ۱۳۹۹
مشخصات
- سایر توضیحات
- تفاوت با نسخه S : ۱ – سامانه کنترل بدون کلید ۲- عملکرد الکتریکی ۳- سرعت سنج همراه با نشان دهنده وضعیت دنده ۴- پایان انتقال لرزهها به دستها و پاها ۵- جایگاه مناسب قرارگیری راکب روی متورسیکلت راحتی را درسفرهای طولانی فراهم میکند. ۶- کمک فنر نیتروژنی مرکزی ۷- چرخهای جلو و عقب جدید ۸ – باطری لیتیومی ۹- پایه قفل دیسک ترمز ۱۰ – انجین بازکالیبره شده
- سایز چرخ عقب
- ۱۷
- نوع چراغ
- لامپ ال ای دی
- نوع ترمز عقب موتور سیکلت
- دیسکی
- نوع ترمز جلو موتور سیکلت
- دیسکی
- مصرف سوخت موتور سیکلت
- ۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
- مدل
- ۲۵۰R
- کمترین فاصلهی بدنه از زمین
- ۱۸ سانتیمتر
- کلاس موتور
- Street
- فضای حمل بار
- بدون فضای حمل بار
- فاصله دو محور
- ۱۳۸ میلیمتر
- عرض
- ۷۷ سانتیمتر
- طول
- ۱۹۷ سانتیمتر
- سیستم تعلیق عقب
- تک کمک
- سیستم تعلیق جلو
- کمک تلسکوپی
- سایز چرخ جلو
- ۱۷
- ارتفاع تا زین
- ۷۹ سانتیمتر
- حداکثر سرعت
- ۱۴۸
- حجم مخزن سوخت
- ۱۱ لیتر
- جنس رینگ
- آلومینیوم
- جعبه دنده
- دستی
- توان
- ۱۰:۴:۱ وات
- تعداد شمع
- ۱
- تعداد سیلندر
- ۱
- تعداد سرنشین
- ۲
- تعداد دنده
- ۶
- تعداد خروجی اگزوز
- ۱
- تعداد چرخ
- ۲
- آمپرها
- کیلومترشمار
- دور موتور
- مسافت سنج
- بنزین
- ارتفاع کلی
- ۱۰۵ سانتیمتر
- تعداد سوپاپ
- ۴
موتورسیکلت دایلیم مدل VJF 250 سال ۱۳۹۶
مشخصات
- ارتفاع تا زین
- ۷۸ سانتیمتر
- سیستم تعلیق عقب
- کمک فنر تکی (monoshock)
- ویژگیهای موتورسیکلت
- جک بغل
- جک وسط
- نوع رادیاتور
- آبی
- نوع چراغ
- لامپ رشتهای
- نوع ترمز عقب موتور سیکلت
- دیسکی
- نوع ترمز جلو موتور سیکلت
- دیسکی
- مدل
- VJF ۲۵۰
- گشتاور
- ۱۸.۰۹ نیوتنمتر
- کمترین فاصلهی بدنه از زمین
- ۱۴ سانتیمتر
- کلاس موتور
- Street
- فضای حمل بار
- بدون فضای حمل بار
- فاصله دو محور
- ۱۳۹ میلیمتر
- عرض
- ۷۸ سانتیمتر
- طول
- ۲۰۳ سانتیمتر
- سیستم تعلیق جلو
- کمک دوشاخ تلسکوپی
- ارتفاع کلی
- ۱۱۸ سانتیمتر
- سوخت مصرفی
- بنزینی
- سایز چرخ عقب
- ۱۴۰/۶۰-۱۷
- سایز چرخ جلو
- ۱۱۰/۷۰-۱۷
- حداکثر سرعت
- ۱۴۱
- حجم مخزن سوخت
- ۱۵ لیتر
- جنس رینگ
- آلومینیوم
- جعبه دنده
- دستی
- توان
- ۱۷.۵۲ وات
- تعداد سیلندر
- ۱
- تعداد سرنشین
- ۲
- تعداد دنده
- ۵
- تعداد خروجی اگزوز
- ۱
- تعداد چرخ
- ۲
- آمپرها
- ساعت
- بنزین
- کیلومترشمار
- دور موتور
- مسافت سنج
- تعداد سوپاپ
- ۴
انواع موتور سیکلت ۲۵۰ سی سی در ایران
- سوپر اسپرت ۲۵۰: با طراحی اسپرتی و قابلیت های مسابقه ای برای علاقه مندان به سرعت.
- کروزر ۲۵۰: با صندلی کمری و طراحی راحت برای تجربه سفرهای طولانی.
- آف-رود ۲۵۰: برای ماجراجویی در مسیرهای خاکی و طبیعت.
روش استفاده درست و بهینه موتور سیکلت ۲۵۰ سی سی در ایران
- آموزش رانندگی: شرکت در دوره های آموزش رانندگی برای افزایش مهارت ها و ایمنی.
- مدیریت ترافیک: استفاده بهینه از مزایای این موتورسیکلت در ترافیک شهری با مهارت و آگاهی.
کاربرد موتور سیکلت ۲۵۰ سی سی در ایران
- مسافرت شهری: موتورسیکلت ۲۵۰ سی سی با اندازه مناسب و قدرت کافی برای مسافرت های روزانه در شهر.
- تجربه سرعت: مختصری از توانایی سرعت و عملکرد بالای موتورسیکلت ۲۵۰ سی سی در مسابقات یا تجربه هیجان.
ویژگی ها و خصوصیات موتور سیکلت ۲۵۰ سی سی در ایران
- موتور قدرتمند ۲۵۰ سی سی: برای ترکیب ایده آل توان و کنترل.
- سیستم ترمزهای پیشرفته: افزایش ایمنی با سیستم ترمزهای دیسکی و ضد قفل.
- طراحی زیبا و سبک: با توجه به اندازه متوسط، موتورسیکلت ۲۵۰ سی سی زیبا و سبک طراحی شده است.
ساختمان موتور سیکلت ۲۵۰ سی سی در ایران
- فریم: بیشتر موتورهای ۲۵۰ سی سی از فریم های فولادی یا آلومینیومی ساخته شده اند که باعث استحکام و سبکی موتورسیکلت می شوند.
- صندلی: طراحی ارگونومیک صندلی برای راحتی راننده در سفرهای طولانی و شهری.
- تانک سوخت: تانک سوخت با ظرفیت مناسب و طراحی زیبا که جلوه ای زیبا به موتورسیکلت می بخشد.
اجزای تشکیل دهنده موتور سیکلت ۲۵۰ سی سی در ایران
- موتور: معمولاً موتورهای ۲۵۰ سی سی با تکنولوژی پیشرفته و قدرت کافی برای تجربه رانندگی هیجان انگیز و کاربرد گسترده.
- ترمزها: استفاده از سیستم ترمزهای دیسکی برای کنترل بهتر و افزایش ایمنی.
- تعلیق: سیستم تعلیق های امامی و عقب با کیفیت برای ارتقاء کارایی و ایمنی در رانندگی.
بهترین مدل و ویژگی های موتور سیکلت ۲۵۰ سی سی در ایران
- مدل Yamaha YZF-R25:
-
- موتور قدرتمند ۲۵۰ سی سی: با تکنولوژی حرفه ای برای ترکیب بهترین توان و کنترل.
- سیستم ترمزهای ABS: برای جلوگیری از قفل شدن چرخ ها و افزایش ایمنی.
- طراحی اسپرتی و دینامیک: برای تجربه سرعت و عملکرد بالا در مسابقات یا رانندگی شهری.
روش تمیز کردن و نگهداری موتور سیکلت ۲۵۰ سی سی در ایران
- تمیزی بدنه: استفاده از شوینده های مخصوص موتورسیکلت و پارچه نرم برای نگهداری ظاهر زیبا.
- تعویض روغن: تعویض منظم روغن موتور و فیلتر به منظور حفظ عملکرد بهینه.
- بررسی تایرها: بررسی منظم فشار و عمق شانه های تایرها برای افزایش ایمنی و کنترل.
- چک کنترل ها: بررسی دوره ها و کنترل های موتورسیکلت برای اطمینان از کارکرد صحیح.
تاریخچه تولید موتورسیکلت های ۲۵۰ سی سی
موتورسیکلت های ۲۵۰ سی سی با یک تاریخچه پررونق و تحولات فراوان در صنعت موتورسیکلت به وجود آمده اند. این دسته از موتورها از دهه ۱۹۸۰ به عنوان گزینه های متنوع برای رانندگی شهری، تجربه سرعت و مسابقات معرفی شدند.
- دهه ۱۹۸۰:
-
- موتورسیکلت های ۲۵۰ سی سی در این دهه با ظاهر کوچک و کاربردهای متنوع در بازار حاضر شدند. برندهای معروفی مانند Honda و Kawasaki مدل هایی با توانایی مختلف در این دسته معرفی کردند.
- دهه ۱۹۹۰:
-
- با پیشرفت های تکنولوژی، موتورهای ۲۵۰ سی سی با افزایش قدرت و عملکرد به بازار عرضه شدند. طراحی های نوآورانه و افزودن تکنولوژی های جدید این دهه را به دوران طلایی موتورسیکلت های ۲۵۰ سی سی تبدیل کرد.
- اواخر دهه ۲۰۰۰:
-
- موتورسیکلت های ۲۵۰ سی سی به عنوان گزینه های محبوب برای رانندگی شهری، تفریح و حتی مسابقات مورد استفاده قرار گرفتند. شرکت های بزرگ همچنان در توسعه این دسته از موتورها سرمایه گذاری می کردند.
- اکنون:
-
- موتورسیکلت های ۲۵۰ سی سی همچنان جایگاه ویژه ای در بازار دارند. با توجه به نیازها و تقاضاهای مختلف، مدل های متنوع با امکانات مدرن و طراحی های جذاب به بازار عرضه می شوند.
راهنمای خرید موتور سیکلت ۲۵۰ سی سی در ایران
منظور از استفاده:
بررسی نیازهای رانندگی شما؛ آیا برای استفاده شهری، تفریح یا مسابقات مد نظر است؟
تجربه رانندگی:
تعیین سطح تجربه رانندگی و مهارت شما برای انتخاب مدل مناسب.
طراحی و اندازه:
اندازه فیزیکی شما و ارتفاع صندلی موتورسیکلت را در نظر بگیرید.
مصرف سوخت:
به بازدهی سوخت موتورسیکلت توجه کنید و از نظر اقتصادی انتخاب کنید.
سیستم ترمزها:
وجود سیستم ترمزهای قدرتمند و موثر برای افزایش ایمنی.
پرسش های متداول (FAQ) موتور سیکلت ۲۵۰ سی سی در ایران
- آیا موتورسیکلت ۲۵۰ سی سی برای رانندگی در شهر مناسب است؟
- بله، موتورهای ۲۵۰ سی سی با اندازه کوچک و عملکرد مناسب برای رانندگی در شهر بسیار مناسب هستند.
- آیا موتورهای ۲۵۰ سی سی برای رانندگی طولانی مناسب هستند؟
- بله، مخصوصاً مدل هایی با طراحی راحت و مناسب برای سفرهای طولانی.
- آیا برای مسابقات موتورسیکلت مدل خاصی وجود دارد؟
- بله، بسیاری از شرکت ها مدل های خاصی برای مسابقات با عملکرد بالا ارائه می دهند.